Veelgestelde vragen

Met welke betaalmethoden kan ik betalen?
U kunt bij ons betalen met iDeal, Bancontact, KBC/CBC Payment Button, Belfius Direct Net, SOFORT Banking, PayPal of via een overboeking.

Hoe kan ik mijn uithangbord het beste onderhouden?
U kunt uw uithangbord het beste onderhouden door eens per drie weken met een droge doek uw uithangbord droog te wrijven. Al onze uithangborden worden gepoedercoat. Hierdoor kan er geen roest ontstaan.

Is het mogelijk om een logo op het uithangbord te plaatsen?
In heel veel gevallen is dat mogelijk. Indien u een logo op een uithangbord wenst, dan maken wij graag een passende offerte voor u. U kunt uw verzoek indienen via ons contactformulier of info@uithangbordjes.nl.

Wat is de levertijd?
De levertijd van bijna alle uithangborden is 2 tot 5 werkdagen.

Is het mogelijk u telefonisch te bereiken?
Natuurlijk! U kunt ons altijd bellen op 0251-241364. Mochten wij niet aanwezig zijn, dan bellen we u terug nadat u de voicemail heeft ingesproken.

Is het mogelijk om achteraf een volgbord te bestellen?
Het is vaak mogelijk om later een volgbordje te bestellen. Neemt u daarvoor alstublieft contact met ons op via het contactformulier.

Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen?
Vanwege de snelle levertijd van uithangborden is het niet meer mogelijk om uw uithangbord te wijzigen zodra deze in productie is gegaan. Belt u ons op 0251-241364 om te informeren of een wijziging nog mogelijk is.